dzisiejsze wydanie faktu

pi

Fałszywy alarm bombowy w TVN

Fałszywy alarm bombowy w TVN

Dzisiejsze główne wydanie "Faktów" TVN nie ukazało się jak zwykle punktualnie o 19.00

ITI pozywa prezesa PiS. "Oburza skala i częstotliwość kłamstw"

Grupa medialna ITI, właścicicel m.in. TVN i TVN24 pozwała do sądu Jarosława Kaczyńskiego. Chodzi o wypowiedzi prezesa PiS o budowanym stadionie Legii. - Oburza skala i częstotliwość powtarzanych kłamstw - oświadczenie o tej treści zakończyło dzisiejsze wydanie Faktów TVN.

Media w USA krytykują Obamę i cytują "Fakt": "Zdrada!"

Większość amerykańskich gazet w dzisiejszych wydaniach krytycznie komentuje decyzję Waszyngtonu o wycofaniu się z programu tarczy antyrakietowej. Wyjątkiem są "New York Times" i "Newsweek". Wiele gazet w USA cytując dzisiejszy "Fakt" pisze o oburzeniu, jakie w Polsce wywołała decyzja.

Kosmiczna głupota posłów

Posłowie SLD Joanna Senyszyn i Bogusław Wontor oraz Andrzej Person z PO chcą sobie zafundować przelot przez Atlantyk z przesiadką w Paryżu oraz trzy dni pobytu w Gujanie. Dziennik "Fakt" zastanawia się, co dwoje ekonomistów i prawnik ma wspólnego z kosmosem, poza tym, że znają Alfa i E.T

Wiadomo już, kim jest zakonnica uzdrowiona przez Jana Pawła II

Francuska agencja informacji religijnej I-Media poinformowała w środę , że wcześniej uzdrowiona siostra żyła w diecezji Aix-en-Provence w Puyricard i jest członkiem zgromadzenia małych sióstr macierzyństwa katolickiego, prowadzących tam klinikę położniczą św. Felicyty. Zakonnica ta, która pracowała

"Fakt": "Kaczyński ześle Szydło do Watykanu?" A co na to premier?

"Fakt": "Kaczyński ześle Szydło do Watykanu?" A co na to premier?

Watykanem, wysyła na swojego przedstawiciela znaczącą postać" - czytamy w "Fakcie". "Biskupi przychylnym okiem patrzą na ten pomysł" - zdradził gazecie jeden z ministrów. Więcej czytaj w dzisiejszym wydaniu "Faktu" »> A TERAZ ZOBACZ: Szydło podsumowała rządy PO

"wSieci" już wie, który program informacyjny jest najlepszy. Nie będziecie zaskoczeni

"wSieci" już wie, który program informacyjny jest najlepszy. Nie będziecie zaskoczeni

przemilczeniach istotnych faktów, zagwarantowany został udział głosu opozycji w każdym wydaniu każdego serwisu informacyjnego na wszystkich antenach TVP" - napisano w oświadczeniu. Podobny obraz wyłania się również z najnowszej okładki tygodnika "wSieci". Nowy numer #wSieci już w poniedziałek w

"Papieżu Franciszku! Twój głos może uratować tysiące krakowian" - niecodzienne ogłoszenie w "La Repubblica"

"Papieżu Franciszku! Twój głos może uratować tysiące krakowian" - niecodzienne ogłoszenie w "La Repubblica"

Ogłoszenie ukazało się w dzisiejszym wydaniu dziennika. W taki sposób Fundacja im. Zygmunta Starego - stojąca za inicjatywą „Powietrze dla Krakowa” - zwróciła się do papieża Franciszka o pomoc i wsparcie w walce ze smogiem. Autorzy apelu piszą, że chcą zwrócić uwagę papieża na fakt, iż

Fala krytyki wobec "Faktu". Tymczasem naczelny tłumaczy się: "Przyznaję, okładka jest mocna..."

Fala krytyki wobec "Faktu". Tymczasem naczelny tłumaczy się: "Przyznaję, okładka jest mocna..."

(@AgaSzypielewicz) sierpień 20, 2015Dziś Fakt przekroczył granice... Przepraszam ale powinno dojść do ogólnopolskiego bojkotu tego szmatławca - ponad... http://t.co/NXsYLZpM46— Jakub Szymczuk (@jakub_szymczuk) sierpień 20, 2015 Głos zabrały też inne media. "Dzisiejsze wydanie waszego tabloidu to jedna z

"Wiadomościom" nie spodobały się wyniki oglądalności. Więc zlecono inne. Ale to nie wszystko

"Wiadomościom" nie spodobały się wyniki oglądalności. Więc zlecono inne. Ale to nie wszystko

to najgorszy wynik udziału w rynku w historii prowadzenia badań telemetrycznych w Polsce. Create line charts I właśnie sprawę "kontrowersyjnych" badań postanowiono zbadać w dzisiejszym wydaniu "Wiadomości". - Weryfikacja wiarygodności tych badań jest niezwykle trudna. Firma

Roman Giertych wygrał w SN z hejterami. Czy portale będą płacić za obraźliwe komentarze?

Roman Giertych wygrał w SN z hejterami. Czy portale będą płacić za obraźliwe komentarze?

Nienawistne, często rasistowskie, anonimowe wpisy pojawiają się pod tekstami na największych portalach. Giertych ramię w ramię z szefem MSZ Radosławem Sikorskim pierwsi wypowiedzieli wojnę hejterom. Sikorski na cel wziął wpisy antysemickie w internetowym wydaniu tabloidu "Fakt". Giertych

"SE": Dzień po tym, jak Durczok trafił do szpitala, próbowano włamać się do jego mieszkania

"SE": Dzień po tym, jak Durczok trafił do szpitala, próbowano włamać się do jego mieszkania

rzeczniczka PIP Danuta Rutkowska. "Wprost" dalej atakuje Durczoka W dzisiejszym wydaniu tygodnika ukazał się kolejny artykuł dotyczący Kamila Durczoka. Jak podawała wczoraj redakcja tygodnika, padają w nim bezpośrednie oskarżenia wobec szefa "Faktów". "Po kilku tygodniach badania

Mecz polskich siatkarzy był wydarzeniem dnia? Nie w "Faktach" TVN-u. Bloger ostro: "Zjeb***ie na całej linii"

Mecz polskich siatkarzy był wydarzeniem dnia? Nie w "Faktach" TVN-u. Bloger ostro: "Zjeb***ie na całej linii"

Wczorajszy mecz polskich siatkarzy, którzy ostatecznie zdobyli mistrzostwo świata, był najważniejszym wydarzeniem dnia. Ale ten, kto oglądał wczorajsze "Fakty" TVN, mógł o tym nie wiedzieć. Stacja bowiem przemilczała sprawę w głównym wydaniu. Dlaczego? Swoją teorię ma bloger Maciej

Smolar: Artykuł Grossa jest nieodpowiedzialny i prymitywny. To słowa obrzydliwe

Smolar: Artykuł Grossa jest nieodpowiedzialny i prymitywny. To słowa obrzydliwe

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas Chodzi o esej Grossa dla niemieckiego dziennika "Die Welt", w którym profesor napisał, że dzisiejsza postawa Polaków wobec uchodźców "pochodzi jeszcze z czasów nazistowskich". Aleksander Smolar, prezes zarządu Fundacji im. Stefana Batorego

Putin wychwalał otwartość Rosji. W tym samym czasie w Moskwie zatrzymano dwie działaczki Pussy Riot

Putin wychwalał otwartość Rosji. W tym samym czasie w Moskwie zatrzymano dwie działaczki Pussy Riot

;dokonała przełomowego sukcesu w kierunku demokracji i gospodarki rynkowej", ale także "udało się jej stać nowoczesnym, otwartym i niezależnym państwem". Tołokonnikowa kilka godzin po zatrzymaniu poinformowała na Facebooku, że obie działaczki zostały zwolnione i oczekują na wydanie kopii

"Niechlubna kadencja" i "brutalny atak". TVP odpowiada KRRiT na krytykę. I szarżuje od pierwszego słowa

"Niechlubna kadencja" i "brutalny atak". TVP odpowiada KRRiT na krytykę. I szarżuje od pierwszego słowa

naprawdę ważne, nie ma mowy o przemilczeniach istotnych faktów, zagwarantowany został udział głosu opozycji w każdym wydaniu każdego serwisu informacyjnego na wszystkich antenach TVP". To tylko częściowo pokrywa się z przygotowanym dla KRRiT raportem. Co prawda wynika z niego, że "Wiadomości"

ABW w redakcji "Wprost". Ekspert: Naiwnością jest sądzenie, że świadomy dziennikarz wyda służbom materiały

ABW w redakcji "Wprost". Ekspert: Naiwnością jest sądzenie, że świadomy dziennikarz wyda służbom materiały

. To trochę tak jak z billingami rozmów telefonicznych. Wprawdzie nie zawierają one imienia i nazwiska rozmówcy, ale znacząco ułatwiają jego ustalenie. Biorąc pod uwagę fakt, że wydanie nośników przez "Wprost" miało nastąpić dobrowolnie, nie jest trochę tak, że prokuratura myśli: "

PiS grozi TVN-owi sądem, jeśli nie przeprosi prezesa. TVN: Prostujemy...

PiS grozi TVN-owi sądem, jeśli nie przeprosi prezesa. TVN: Prostujemy...

. Błędny cytat ukazał się także m.in. w niedzielę na portalu TVN24.pl, lecz po kilkudziesięciu minutach umieszczono sprostowanie. "Błąd wynikał ze słabej jakości nagrania. Przepraszamy" - wyjaśniano. PiS domaga się, by w dzisiejszym wydaniu "Faktów TVN", redakcja programu informacyjnego

Rosjanie bez ogródek: "Wydalenie Radziwinowicza symetryczną odpowiedzią na Swiridowa"

Rosjanie bez ogródek: "Wydalenie Radziwinowicza symetryczną odpowiedzią na Swiridowa"

korespondenta w Federacji Rosyjskiej nie może być w jakimkolwiek stopniu porównywana z działalnością, jaką prowadził w Polsce Leonid Swiridow - podkreślił Dmochowski. Rzecznik MSZ zaznaczył, że z kolei odebranie akredytacji i wydanie nakazu opuszczenia Polski przez Swiridowa nie miało związku z jego

Gazety zwiększają objętość, by pomieścić nekrologi

Gazety zwiększają objętość, by pomieścić nekrologi

; - żeby pomieścić wszystkie zamówione nekrologi - powiększył dzisiejsze wydanie o cztery strony. Natomiast w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor Biznes) przeznaczono na nie osiem kolumn, przez co objętość gazety wzrosła o cztery strony (z 24 do 28). Wszystkie nekrologi i kondolencje będą się

Cezary Grabarczyk wydał oświadczenie ws. swojej dymisji. "Moja rezygnacja leży w interesie Państwa"

Cezary Grabarczyk wydał oświadczenie ws. swojej dymisji. "Moja rezygnacja leży w interesie Państwa"

Polub i bądź na bieżąco!Cezary Grabarczyk złożył dymisję z funkcji ministra sprawiedliwości, którą premier Ewa Kopacz przyjęła. Ma to związek z wydanym mu pozwoleniem na posiadanie broni, które miał on uzyskać bez przystąpienia do egzaminu praktycznego. Został on przesłuchany przez prokuraturę w

Hanna Gronkiewicz-Waltz: Opłaty za mosty są kłamstwem

Hanna Gronkiewicz-Waltz: Opłaty za mosty są kłamstwem

mostami, tunelami i inną miejską infrastrukturą". Dziś prezydent Warszawy odniosła się do reklam PiS-u w niektórych dziennikach. Oto treść oświadczenia: Nie będzie opłat za mosty i tunele - PiS kłamie W związku z reklamami, które w dzisiejszym wydaniu Faktu i Super Expressu zamieściło Prawo i

Gronkiewicz-Waltz: Nie oddam Warszawy bez walki

Gronkiewicz-Waltz: Nie oddam Warszawy bez walki

- twierdzi Hanna Gronkiewicz-Waltz. Cały tekst w dzisiejszym wydaniu gazety "Polska The Times"

REM skrytykowała "Fakt", choć nie zweryfikowała informacji

; przyznaje jednak, iż popełniła błąd i w dzisiejszym wydaniu gazety pojawiło się sprostowanie w tej sprawie.Więcej na stronie press.pl

Franciszek pisze list do lewicowej gazety. "Dla ateistów najważniejsza powinna być..."

List Franciszka cytują zagraniczne media, a także dzisiejsze wydanie "Rzeczpospolitej". Jest on odpowiedzią na pytania zadeklarowanego ateisty, założyciela gazety, Eugenio Scalfariego (89 l.). Osiem pytań dziennikarza dotyczyło pisanej przez Franciszka, wspólnie z byłym papieżem

Napisaliśmy, że Stanisław Piotrowicz bronił księdza, który molestował dzieci. I nie zamierzamy tego odwoływać

. Przebieg konferencji Piotrowicza opisała 14 lat temu w tekście "Nikogo to nie razi" Małgorzata Bujara z rzeszowskiego wydania "Gazety Wyborczej". To z jej artykułu pochodzą wszystkie kuriozalne cytaty z Piotrowicza przywołane w naszym tekście (Całowanie dzieci w usta było według posła

Prezydent Zamościa pozywa Kaczyńskiego w trybie cywilnym. "Wydawało mi się, że prawo wyborcze ma chronić kandydatów"

;załatwił sobie za pomocą wojewody" odzyskanie pałacu w Klemensowie. Pałac przed laty należał do rodziny Zamoyskich - przodków dzisiejszego prezydenta Zamościa. Rodzina straciła go na mocy dekretu o reformie rolnej z 1944 roku. Kilka tygodni temu wojewoda lubelski wydał jednak decyzję stwierdzającą, że

Macierewicz: Ustalenia prokuratury nie mają nic wspólnego z faktami, cofają nas do raportu Anodiny

samolotu poniżej warunków minimalnych do lądowania i niewydanie komendy odejścia. Wnioski biegłych dostarczyły podstaw do wydania postanowień o postawieniu zarzutów popełnienia przestępstwa wobec dwóch rosyjskich kontrolerów, członków grupy kierowania lotami - poinformowała prokuratura. - Pierwszemu z nich

"Andrzej Duda - wiosna prawicy". Okładki po wyborach

politycy będą nadal cynicznie wykorzystywać różnice dzielące rodaków. Zmianę może przynieść jedynie wymiana partyjnych elit i zmiana systemu politycznego" - czytamy w najnowszym wydaniu tygodnika "Wprost". Wieś i młodzi za Dudą [TAK WYBIERALIŚMY PREZYDENTA] »> "Na ostrzu noża

Jak Makarony Polskie zarabiają na współpracy z ARR

się o kontrakty z państwowymi dostawcami. Czytaj więcej w dzisiejszym wydaniu Gazety Wyborczej

Jan Rokita w "Rz": Chcą zamknąć mi dziób tym wyrokiem

wydaniu "Rzeczpospolitej" Chcesz na bieżąco dowiadywać się o sytuacji Jana Rokity? Masz telefon z Androidem? Ściągnij naszą aplikację Gazeta.pl LIVE! Najważniejsze informacje codziennie, na żywo w Twoim telefonie!

"Prawda może być tylko jedna - ta, którą głosi Kaczyński i jego wyznawcy"

. Podsumowuje zaś, że Jarosław Kaczyński nie pozostawia wyboru - "albo wierzysz w zamach i jesteś prawdziwym Polakiem, albo wierzysz w matactwa i jesteś zdrajcą". Cały komentarz w dzisiejszym wydaniu "Polski The Times".

"Pomylone zabójstwo": ten, który się przyznał, nie odpowie za zbrodnię

O umorzeniu postępowania wobec Wiesława S. poinformował PAP rzecznik olsztyńskiej Prokuratury Okręgowej prokurator Zbigniew Czerwiński. Jak podał powodem decyzji śledczych był fakt, że Wiesław S. już był w sprawie zabójstwa Tomasza S. sądzony i wydano wobec niego prawomocne orzeczenie - skierowano

Kolenda-Zaleska gorzko po "aferze nagraniowej": Polityka to biznes. I tyle

Kolenda-Zaleska, dziennikarka "Faktów TVN", w dzisiejszym wydaniu "Gazety Wyborczej". - Gdy premier Mazowiecki wprowadzał trudne reformy, wiedział, jaką cenę przyjdzie mu za to zapłacić. Dziś, patrząc na działaczy Platformy, nie widać, by byli wśród nich politycy skłonni do takich

"Tagesspiegel": Niemiecka organizacja doradztwa dla rodzin Pro Familia popierała pedofilię

Jak doszukali się dziennikarze berlińskiej gazety "Tagesspiegel", w kilku wydaniach czasopisma "Pro Familia Magazin" publikowane były artykuły propagujące uprawianie seksu z dziećmi. Autorzy tekstów podawali uzasadnienia dla takich praktyk i krytykowali piętnowanie pedofilii

Jest PO-SLD, PO-PiS też się znajdzie

. - Problemem jest fakt, że miał w kampanii (Majchrowski - przyp. red.) dużo antykościelnych wystąpień. Zastanawiamy się jak to obejść - dodaje. Więcej o lokalnych koalicjach w dzisiejszym wydaniu "Rzeczpospolitej".

ABW udostępnia biura byłym pracownikom SB. Płacą tylko "koszty eksploatacyjne"

"Rz". Prezes Związku nie odpowiedział na pisemne pytania dziennikarzy "Rzeczpospolitej". Więcej w dzisiejszym wydaniu gazety.

Narodowy już z opóźnieniem "nie do nadrobienia"

lutego tego roku, tymczasem wykonujący je podwykonawcy pracują pełną parą i wcale nie widać końca ich robót. Według dziennika duża część problemów wynika z faktu, że dopiero w sierpniu 2010 roku minister sportu zdecydował, że to Narodowe Centrum Sportu będzie operatorem stadionu. Więcej w dzisiejszym

Sąd: "Polityka" nie musi przepraszać Zbigniewa Ziobry

W artykule, który ukazał się 28 lutego 2010 r. w wydaniu internetowym "Polityki", opisane zostały zeznania b. prokuratora krajowego Janusza Kaczmarka, złożone przez niego po wybuchu tzw. afery gruntowej w sejmowej komisji ds. służb specjalnych, a później odczytane podczas utajnionego

"Błaszczak ideowo z Breivikiem? Jego problem, ale niech milczy na litość boską i nas w tę breję nie wciąga"

Tym w najnowszym wydaniu "Polityki" odnosi się do słów Mariusza Błaszczaka, który na antenie TOK FM stwierdził, że polityka multi-kulti w przypadku Breivika pokazuje, że prowadzi donikąd. Polityk powiedział: - Chodzi o to, żebyśmy rozsądnie podchodzili do kwestii imigrantów, szczególnie

Jacek Hugo-Bader przeprasza, ale zapewnia, że nie popełnił plagiatu. "To zła karma, klątwa. Poniosła mnie materia?"

"Chcę powiedzieć, że jest mi bardzo przykro, że Panów Bartka Dobrocha i Przemysława Wilczyńskiego postawiłem w trudnej sytuacji, że czują się okradzeni, oszukani. Pokornie przepraszam" - tymi pojednawczymi słowami Jacek Hugo-Bader zaczyna list opublikowany w dzisiejszym wydaniu "

Skandal w Hiszpanii. Media ujawniają kompromitujące SMS-y premiera. Możliwa dymisja?

euro na swym prywatnym, tajnym koncie w szwajcarskim banku. W poniedziałkowym wydaniu liberalnego dziennika "El Mundo" ukrywający swoją tożsamość przedstawiciel rządu odpiera zarzuty, oskarżając byłego skarbnika o chęć odwrócenia uwagi od swoich problemów z prawem. Źródła rządowe przekonują

Czołówki polskich gazet: "To nie sen, to Euro", "Czas polskiej dumy", "Udało się! Jesteśmy w eurolandzie"

Grzegorz Osiecki w artykule otwierającym dzisiejsze wydanie "Dziennika Gazety Prawnej". Według dziennikarza gdyby Michel Platini nie wyciągnął w walijskim Cardiff kartki z napisem "Polska - Ukraina", w Polsce nie byłoby autostrad, stadionów i wyremontowanych dworców kolejowych. "

"Duda jako poseł podróżował na wykłady za pieniądze podatników". Wszczęto postępowanie sprawdzające, jest odpowiedź KPRP

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas - W związku z dzisiejszym artykułem w tygodniku Newsweek pt. "Niewygodne rachunki" Prokuratura Okręgowa w Warszawie z urzędu wdrożyła postępowanie sprawdzające w kierunku przestępstwa oszustwa - powiedział rzecznik prokuratury Przemysław Nowak. Dodał

Trzy tysiące "Faktów"

wstydzić. Raz w życiu można - i oby tylko raz - pozwolić sobie na taką prywatę - mówi dziś o tym Sianecki. Ja też chciałbym, żeby nie było już więcej ku temu powodów. W dzisiejszym wydaniu o 19 nie będzie wielkich fajerwerków okolicznościowych, ale oczywiście okazja będzie zauważona. - W tym roku

Policja pomagała prywatnej firmie... ankietować kierowców

dobrowolne, przeprowadzane przy okazji kontroli drogowych. Będziemy to wyjaśniać w Słupcy - zapowiada. Nie ma przepisów, które pozwalałyby policjantowi zatrzymywać pojazd dla przeprowadzenia ankiety - czytamy w dzisiejszej publikacji "Rzeczpospolitej". Więcej w dzisiejszym wydaniu gazety. O włos

IPN lustruje ambasadora Spyrę

placówkach w Limie (Peru) i Brazylii. Był także ambasadorem w Chile. Więcej w dzisiejszym wydaniu "Rzeczpospolitej"

Popierali Dudę, pisali przychylne PiS opinie. Oto, kto pracuje w zespole mającym zakończyć spór oTK

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas W opinii wydanej na początku marca Komisja Wenecka podkreśliła, że "osłabianie efektywności Trybunału podważy demokrację, prawa człowieka i rządy prawa" w Polsce. Komisja wezwała też polski parlament do znalezienia rozwiązania w oparciu o zasadę

Prof. Bartoszewski jeszcze przed aneksją Krymu: Wierzę w Putina. Trafnie przewidział postawę Amerykanów, a także postawę UE

"Rosja jest potężnym państwem, które rozciąga się na dwa kontynenty. To ma również psychologiczne konsekwencje", mówi w dzisiejszym wydaniu dziennika z Turyngii były szef MSZ Władysław Bartoszewski. "Miliony ludzi nie wiedzą dokładnie kim są. Europejczykami, a może Azjatami? Francuz

Lechia odpowiada na korupcyjne zarzuty "Dziennika Bałtyckiego"

Poniżej prezentujemy pełną treść oświadczenia: W związku z dzisiejszą publikacją Dziennika Bałtyckiego pt. "Czy Lechia Gdańsk kupiła awans do drugiej ligi?" autorstwa red. Pawła Stankiewicza (Dziennik Bałtycki, wydanie z 2 czerwca 2011 r., str. 28), insynuującą udział Lechii Gdańsk w

Czechy mają oddać Polsce 368 ha. Samorządowcy: "Nikt nas nawet nie zapytał"

aktywne działania w celu znalezienia pozostałej części długu terytorialnego" - informuje polskie ministerstwo spraw zagranicznych. Więcej w dzisiejszym wydaniu gazety. Rocznica katastrofy smoleńskiej. Jak wyglądała żałoba? [WASZE ZDJĘCIA]»

Drzwi UE otwarte dla Serbii po ujęciu "rzeźnika Bałkanów"?

dotychczasowy impas w relacjach Serbia-Unia. - Ratko Mladić stał na przeszkodzie zbliżenia z Unią Europejską. Bruksela i Trybunał w Hadze żądały jego wydania. Serbia natomiast trwała w bezruchu, bo nie było tam ani kredytów, ani inwestorów, ani żadnego otwarcia, którego ten kraj potrzebował. To była czarna

Kwiatkowski oświadcza, Rawicz odpowiada

Oświadczenie prezesa TVP Roberta Kwiatkowskiego Protestuję przeciwko naruszaniu moich dóbr osobistych przez dziennikarki: Agnieszkę Kublik i Monikę Olejnik. W dzisiejszym wydaniu "Gazety Wyborczej", w wywiadzie z szefem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego pojawiło się zdanie dziennikarek

Afera hazardowa. Palikot zwalnia swojego asystenta

Wczoraj "Dziennik" w wydaniu internetowym poinformował, że Piotr Sawicki, społeczny asystent Palikota pracował do czerwca 2008 r. dla firmy Biapol, która zajmowała się m.in. produkcją gier i zabawek, sprzedażą hurtową alkoholu i "działalnością związaną z grami losowymi i zakładami

Sąd oddalił pozew Ziobry i PiS za tekst "Jak PiS zbierał haki"

W artykule, który ukazał się 28 lutego 2010 r. w wydaniu internetowym "Polityki", opisane zostały zeznania Janusza Kaczmarka, byłego prokuratora krajowego, złożone przez niego po wybuchu tzw. afery gruntowej w sejmowej komisji ds. służb specjalnych, a później odczytane podczas utajnionego

Czarne chmury na TV Biełsat. "Nikomu na nas specjalnie nie zależy"

jest wkładem w polską politykę zagraniczną, to MSZ nas systematycznie zwija - żali się szefowa Biełsatu. Więcej w dzisiejszym wydaniu dziennika "Polska"

Prof. Pipes: Polska może skorzystać z łagodniejszej Rosji

;Rzeczpospolitą". Cała rozmowa w dzisiejszym wydaniu gazety.

Koncern Murdocha kontratakuje po aferze. "Ten rysunek wywoła kolejną burzę"

Zatytułowany "Priorytety" rysunek, który ukazał się w dzisiejszym wydaniu jednego z najważniejszych dzienników Wielkiej Brytanii, "The Times", przedstawia trójkę somalijskich dzieci z pustymi miskami i spuchniętymi z głodu brzuchami. Jedno z nich mówi: "Przejadła mi się już

Kupujemy wodę udającą mineralną. Taką samą mamy w kranie

butelkach wydamy w br. prawie 3 mld zł. I to najczęściej nie zawracając sobie głowy faktem, że spośród ponad 200 marek dostępnych w polskich sklepach, tylko około 30 ma cechy, które eksperci przypisaliby wodzie mineralnej. Zdaniem Tadeusza Wojtaszka, wiceprzewodniczącego krakowskiego oddziału Polskiego

Nowe taśmy. Giertych do Nisztora: Ty będziesz pisał, a ja będę sprzedawał. I zabieramy się za następnego gościa

opublikował ostatnio "Wprost", a wcześniej ujawnił m.in. tzw. taśmy Serafina oraz aferę sopocką. Jan Piński to były naczelny tygodnika "Wręcz Przeciwnie", dzisiaj redaktor naczelny "Uważam Rze". Jak wyjaśniła "GW" w sobotnim wydaniu, tematem nagranej przez Nisztora

Co prezydent stolicy wiedziała o kamienicy odzyskanej przez męża

została komukolwiek ukradziona, a nie sądzę, by administracja Lecha Kaczyńskiego nie sprawdziła faktów przed wydaniem decyzji zwrotowej" - odpowiedziała na jedno z pytań redakcji Hanna Gronkiewicz-Waltz. Przedstawiciel ratusza zajmujący się zwrotami nieruchomości również zwraca uwagę na to samo

Tyler Cowen o "nieodwracalnym" wzroście nierówności w bogatych krajach

za umiarkowanego liberała, profesor ekonomii na Uniwersytecie George Mason w Wirginii, zaliczany jest do najbardziej wpływowych amerykańskich ekonomistów. Zwraca on uwagę na fakt, że od początku tego stulecia dochody amerykańskiej klasy średniej stoją w miejscu. "Od jednego pokolenia w Stanach

Prof. Zoll: Macierewicz skutecznie zablokował środowisko nauki. Trzeba z tym skończyć

Prof. Zoll komentuje w rozmowie z Agnieszką Kublik opinię wydaną przez komisję etyki PAN. Ta oceniła, że nieetyczne i naganne jest zabieranie głosu przez naukowców w sprawach, na których się nie znają. B. prezes Trybunału Konstytucyjnego podkreślił, że ocena komisji dotyczy wszystkich naukowców

Bliscy ofiar poruszeni po spotkaniu z ekspertami Macierewicza. Oskarżają. "Poznaliśmy skalę..."

To było spotkanie, które przedstawiło przebieg prac komisji - co dotychczas zrobili, na jakich materiałach bazują, jakie mają plany. Trwało to dość długo, a nic konkretnego z tego na dzień dzisiejszy nie wynika. Jutro mamy się dowiedzieć o jakichś konkretnych faktach, wydarzeniach, które mają

Reklama piwa z Adamkiem do prokuratury. ''Łamie ustawę o wychowaniu w trzeźwości''

grozi kara grzywny od 10 do nawet 500 tys. zł. Więcej o sprawie kampanii Żywca w dzisiejszym wydaniu "Dziennika Polskiego".

Związkowcy wrócą do negocjacji tylko z udziałem premier Kopacz

rządu, że chcą likwidować górnictwo, a nie naprawiać. Choć przedstawiciele delegacji oświadczyli, że przeprosili za słowa o "pajacowaniu" i zaapelowali o powrót do negocjacji, związkowcy nie zgadzają się na rozmowy z przedstawicielami rządu w obecnym składzie. W wydanym po zerwaniu rozmów

Towarzystwo Trzeźwości Transportowców: egzekwować istniejące prawo

kompleksowej kontroli badań lekarskich i psychologicznych, przyspieszenia wejścia w życie obowiązku kursów reedukacyjnych, a także wydania brakujących aktów wykonawczych do ustawy o kierujących pojazdami. Zmiany w prawie mające usprawnić ściganie i karanie nietrzeźwych kierowców były tematem wtorkowego

Wybory 2010. Olechowski zrezygnuje? Zamiast kilkunastu procent, ma trzy

, że SD przyjęło uchwałę o wydaniu 6 mln złotych na kampanię Olechowskiego, ale ile dokładnie pieniędzy wyłoży, tego nie ustalono. - Nie wypada robić drogiej kampanii, bo, po pierwsze, będzie bardzo krótka, a po drugie - jest powódź i nie można obnosić się z bogactwem, kiedy ludzie tracą domy

Sąd: "Polityka" nie musi przepraszać Zbigniewa Ziobry

. W artykule, który ukazał się 28 lutego 2010 r. w wydaniu internetowym "Polityki", opisane zostały zeznania b. prokuratora krajowego Janusza Kaczmarka, złożone przez niego po wybuchu tzw. afery gruntowej w sejmowej komisji ds. służb specjalnych, a później odczytane podczas utajnionego

Irving wygłosił wykład. "Holocaust był historycznym faktem"

Całą relację dziennikarza "Rzeczpospolitej" o wykładzie kontrowersyjnego historyka i nagranie wideo odnaleźć można w dzisiejszym wydaniu gazety oraz na jej stronie internetowej . Informację o tym, gdzie odbędzie się wykład Irvinga, Piotr Zychowicz z "Rzeczpospolitej" dostał na

Słona cena "prawdy smoleńskiej". "Biała Księga" tylko w Księgarni Gazety Polskiej

Niezależna.pl twierdzi, że ani "28 miesięcy po Smoleńsku", ani "Biała Księga Smoleńskiej Katastrofy"... nigdy nie zostały w ogóle wydane. Kupiłem "28 miesięcy po Smoleńsku". Zostałem... oszukany [BLOG] »> "Raport do dnia dzisiejszego jest uzupełniany i trwają nad nim

Zamach w Tunezji: Kopacz organizuje powrót Polaków do kraju, a MSZ uruchamia infolinię

POLUB NAS W dzisiejszym zamachu w Tunisie zginęło prawdopodobnie czterech Polaków. Jak podaje MSZ, 11 Polaków przebywa w szpitalu, 3 osoby przeszły operacje. - Uruchomiłam wszystkie dostępne środki, aby ustalić fakty, ale również zorganizować pomoc dla poszkodowanych Polaków i ich rodzin

Ks. Sowa: Wyrzucono Jezusa ze świąt. Zamiast tego mamy wielkie zakupy i znieczulicę

przerwał mu Tomasz Sekielski, informując, że w dzisiejszym wydaniu tej gazety jest komentarz kardynała Dziwisza. - Dziwisz dla Faktu pisze? Jezus Maria, świat się kończy, przepraszam, muszę to powiedzieć, wydaje mi się, że są miejsca, w których słowo biskupa nie ma uzasadnienia - skończył ks. Sowa.

PO skarży PiS; PiS: PO chce przykryć złamanie ordynacji

skorzystamy. Bardzo szybko, jeszcze dziś" - zapowiedział Protasiewicz. Sąd okręgowy rozpoznaje wniosek w ciągu 24 godzin, nawet pod usprawiedliwioną nieobecność wnioskodawcy lub uczestnika postępowania. Na wyrok sądu okręgowego, w terminie 24 godzin od jego wydania, można złożyć odwołanie do sądu

Związkowcy wrócą do negocjacji, ale tylko jeśli zasiądzie do nich premier Kopacz

obchodzą tylko wybory" W wydanym po zerwaniu rozmów komunikacie Międzyzwiązkowy Komitet Protestacyjno-Strajkowy ocenił, że plan restrukturyzacji KW jest programem "o charakterze tylko i wyłącznie politycznym". "Dla autorów tego programu nie liczą się ludzie pracujący w kopalniach, nie

Niemcy-Polska-inwestycje w rynek medyczny ?

Niemiecka "Aerzte Zeitung" - "Gazeta Lekarska" - pisze w dzisiejszym wydaniu, że wejście do polskich szpitali może być interesujące dla inwestorów, ponieważ z prawie czterdziestoma milionami ludności Polska jest jednym z największych rynków Unii Europejskiej. Gazeta zauważa

TVP: Warzecha nie zrobił prasówki. Bo ktoś "wyszedłby na idiotę"

dzisiejszym wydaniu swojej gazety bez omawiania głównego materiału z okładki? - pytam. - Mogę pani tylko powiedzieć, że mój komentarz nie będzie dla pana prezesa Farfała druzgocący. Prowadząca jest zakłopotana, oznajmia, że decyzję musi podjąć wydawca. Powiada, że oni są w głupiej sytuacji. - Jeśli pan to

Gruzja drażni Putina. Uruchomiła rosyjskojęzyczny kanał kaukaski

Początkowo nowy kanał będzie dostępny w internecie, a następnie za pośrednictwem satelity i kabla. Przewidziano cztery wydania wiadomości dziennie. Prezydent Gruzji Micheil Saakaszwili powiedział, że jest "zadowolony, że w Gruzji uruchomiono mocny rosyjskojęzyczny kanał telewizyjny". - To

Katastrofa smoleńska. Zarzuty spowodowania katastrofy Tu-154 dla dwóch rosyjskich kontrolerów [PODSUMOWANIE]

bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu powietrznym (...), wobec drugiego wydano postanowienie o przedstawieniu zarzutu nieumyślnego sprowadzenia katastrofy w ruchu powietrznym - powiedział szef warszawskiej WPO płk Ireneusz Szeląg. Dodał, że fakt nieodesłania Tu-154 na lotnisko zapasowe w ostatniej

Były wiceszef komisji Millera: Debata o Smoleńsku? To byłby wiec, gdzie rację ma ten, kto krzyczy najgłośniej

parlamentarnego zespołu zajmującego się tą sprawą, któremu szefuje. Lasek zaznacza, że raport komisji Millera nie jest kwestionowany przez specjalistów i żadna z ekspertyz nie wskazuje, by przyczyna wypadku była inna niż ustalona przez komisję. Lasek przypomina także kilka faktów i ustaleń komisji Millera. Mówi

4 lata w zawieszeniu dla fałszywego maklera za wyłudzenie 3 mln zł

naprawienie strat wobec poszkodowanych, czyli zwrot pieniędzy. Uznał, że wydanie wyroku pozbawienia wolności "w zupełności" przekreśliłoby możliwość zwrotu pieniędzy. Jak ustaliła prokuratura, Rafał S. w latach 2007-2009, przedstawiając się jako makler, pożyczał - z obietnicą 10- lub 20-proc. zysku

Okładki dzisiejszych gazet zdominowane przez smoleńską tragedię

. Nad wszystkim góruje tytuł "Razem w hołdzie". "Polska. The Times" otwiera wydanie kolażem czarno-białych zdjęć ofiar katastrofy. W środku jest większe zdjęcie prezydenckiej pary. Tytuł: "Prezydent nie żyje. Żałoba narodowa". "Życie Warszawy" publikuje czarno

Syn Czumy nie stawia się w sądzie

rozprawy, a gdy do sądu został doprowadzony siłą, odmówił ujawnienia majątku swej firmy. 30 czerwca sąd wydał kolejny nakaz doprowadzenia Krzysztofa Czumy przez policję. Rozprawa planowana jest na 21 września. Minister sprawiedliwości odmówił ustosunkowania się do tych faktów. - Bycie synem ministra

"Solidarność" pikietuje TVP

dolnośląskiej "Solidarności". We wrocławskim ośrodku sytuacja jest napięta. Od stycznia pracownicy otrzymują niższe wynagrodzenia, a z anteny znikło wiele programów, m.in. poranne wydanie "Faktów" i "Dolnośląski Magazyn Reporterów". Inne musiały szukać prywatnych sponsorów. W

Masz punkty karne przez fotoradar? W sieci możesz je przehandlować

publikowania w internecie ogłoszeń dotyczących handlu punktami karnymi może zostać potraktowany jako publiczne nawoływanie do popełnienia przestępstwa - czytamy w "Rzeczpospolitej". Więcej w dzisiejszym wydaniu gazety.

"Wielkie śledztwo" tygodnika "wSieci": Grodzka wychodzi z domu o stałej porze, jeździ na wakacje z kobietą. Dowód? Zdjęcia na Facebooku

. Wyniki "dziennikarskiego śledztwa" można poznać w dzisiejszym "wSieci". Musimy przyznać, że takich ustaleń się nie spodziewaliśmy. Z tekstu dowiadujemy się np. gdzie mieszka Grodzka oraz że jej posiadłość "sprawia wrażenie dobrze chronionej przed postronnymi obserwatorami"

Podlaskie. Zarzuty prokuratorskie dla wicewojewody ws. oświadczeń majątkowych

konieczne wykonanie kolejnych czynności procesowych przed podjęciem decyzji, czy będzie umorzenie tego postępowania, czy też może kierowany będzie do sądu akt oskarżenia. Jak wynika z wydanego we wtorek po południu komunikatu, wojewoda podlaski Andrzej Meyer (PO) "z przykrością przyjął fakt

Za taśmami "Wprost" stoją mafia węglowa i Rosjanie? Śledztwo "Pulsu Biznesu"

Radiu TOK FM Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego "PB". - To stan wiedzy na 19-20 czerwca, który potem weryfikowaliśmy. W piątek nie mieliśmy wydania, następne ukazało się 23 czerwca. A praktyka jest taka, że najpierw dajemy coś do papieru, a potem do internetu - wyjaśniał. Co

Niemiecka prasa: "Polska wczorajsza i dzisiejsza to dwa różne światy"

inwestować w infrastrukturę Także "Frankfurter Allgemeine Zeitung" opisuje nastrój w Polsce przed otwarciem mistrzostw. W piątkowym wydaniu gazeta zamieszcza jednak również portret Zbigniewa Pszczulnego pt. "Architekt nowoczesnej Polski". Gazeta poświęca uwagę postaci Pszczulnego, który

Nocna zamiana protokołów z wynikami wyborów do sejmiku. Tysiące głosów różnicy

zmiany. Bożena Borys-Szopa, "jedynka" na liście PiS, napisała na swoim profilu na FB: "Jest gigantyczna różnica w liczbie uprawnionych do głosowania, oddanych głosów. Na dzisiejszym protokole zdecydowanie mniejsza liczba głosów oddana (nie tylko) na PiS. (...) Dziwne, bo na wszystkich

Nergal "uzdrawiał" na koncercie, Braun żąda wyjaśnień

W dzisiejszych wydaniach "Faktu" i "Superexpressu" pojawiły się zobrazowane fotografiami informacje o zachowaniu "Nergala" na koncercie zespołu Times New Roman w warszawskim klubie Hydrozagadka.Według relacji gazet, muzycy pojawili się na scenie na wózkach inwalidzkich

Merkel po raz trzeci kanclerzem. "Dobra wiadomość dla polskich fryzjerów. Ale czy dla Europy?"

doprowadzić do szczęśliwego finału. SPD w wyborach dostała wprawdzie niezłe lanie (osiągnęła drugi najgorszy wynik od czasów wojny), ale w rozmowach koalicyjnych, jak panna na wydaniu, podbijała swoją cenę. Tajemnicą poliszynela jest bowiem fakt, że Merkel "kanibalizuje" swoich koalicjantów: SPD

Śląskie. Sejmik ustanowił Rok Pamięci Ofiar Tragedii Górnośląskiej 1945

Mercik. Przewodniczący sejmiku woj. śląskiego Andrzej Gościniak tłumaczył, że przystępując do prac nad projektem uchwały podczas spotkań m.in. z Komitetem Honorowym Roku Pamięci Tragedii Górnośląskiej, zdawano sobie sprawę z faktu, że "sprawa jest niezwykle skomplikowana, złożona, trudna

Co trzeci Polak nie czyta książek. "Nie odmawiasz sobie dobrego jedzenia i seksu? Czemu odmawiasz sobie przyjemności czytania?"

technologicznej - zaznacza dr Makowski. Okazuje się bowiem, że jedynie 2 proc. nieczytających ma kontakt z e-bookami. Sięgają po nie raczej ci, którzy i tak czytają papierowe wydania. Internet ma jednak spory wpływ na kulturę czytania. Jak zaznacza prof. Czapliński, korzystanie z niego ma charakter rozproszonego

Rzecznik klubu PiS zdziwiony stanowiskiem MSZ ws. Polańskiego

powinien odpowiadać za to w USA - mówił Błaszczak w TOK FM. - Uważam, że twierdzenie że dobrze się stało, że nie zostanie wydany amerykańskiemu wymiarowi sprawiedliwości nie ma uzasadnienia. Wszyscy powinni być równi wobec prawa i jakieś względy środowiskowe i nawet fakt, że Roman Polański jest Polakiem

Kaczyński: Tusk odchodzi na stanowisko średniego znaczenia. Przeprowadzimy audyt jego rządu

podsumować - nie tylko swoim osobistym sukcesem, ale odpowiedzieć na pytania, jak zostały wydane środki europejskie, czy za te pieniądze, które były (..) na budowę autostrad, nie można było wybudować ich dużo więcej, dużo szybciej, równocześnie nie rujnując firm, które wykonywały potrzebne prace. Tych pytań

Tajemniczy wypadek, Macierewicz przebrany za kobietę... 12 najlepszych fragmentów z książki Kaczyńskiego

cytatów, które zdradzają nieznane fakty z życia prezesa Prawa i Sprawiedliwości i ważnych postaci w polskiej polityce. Książka ukazała się nakładem wydawnictwa ZYSK I S-KA. "Antoni Macierewicz ukrywał się u znajomych w wielkim bloku na Marymoncie, w którym mieszkał i mieszka do dziś. Doszło tam

PZPN zdyskwalifikował na cztery lata sędziego Marcina W.

wydział - powiedział przewodniczący WD PZPN Artur Jędrych. Marcin W. sam zwrócił się do Wydziału Dyscypliny z prośbą o wydanie decyzji dotyczącej jego przyszłości w polskim futbolu (arbiter ma zarzuty prokuratorskie, ale nie odbyła się jeszcze rozprawa sądowa). - Rzeczywiście, W. zwrócił się do nas

Steinbach rozczarowana partią CDU. Bardzo

zdystansował się od szefowej BdV. A wszystko to spisek Eriki Steinbach broni komentator w dzisiejszym wydaniu "Frankfurter Allgemeine Zeitung". Jak pisze gazeta, wypowiedź szefowej BdV na posiedzeniu frakcji chadeckiej "nie był wykładem historycznym, nie formułowała ona również tez dotyczących

Kaczmarek do Ziobry: To wojna bądź "chęć ukrycia" Pana roli ws. przecieku

całkowicie pod dyktando pana Ziobry Uważam, że prokuratura nie jest w stanie wyjaśnić fiaska tej operacji specjalnej CBA. To wygląda na szukanie przecieku na siłę - bo akcja nie wypaliła - mówi Kaczmarek w wywiadzie opublikowanym w dzisiejszym wydaniu "Gazety Wyborczej". - Bo prokuratura działa

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

ComicRack

ComicRack to darmowy czytnik elektronicznych wydań komiksów.

ComicRack umożliwia ściąganie z Internetu komiksów oraz ich przeglądanie na ekranie monitora. Co więcej, ComicRack doskonale sprawdzi się również podczas porządkowania pobranych publikacji. Plusem

The Elder Scrolls II: Daggerfall

piętnastolecia serii The Elder Scorlls. Gra została nawet jak na dzisiejsze czasy w ogromnym świecie, który powierzchnią dorównuje Wielkiej Brytanii. Co ciekawe, żeby przejść całą krainę od jednego krańca na drugi potrzeba dwóch tygodni czasu rzeczywistego. Na tym terenie umieszczono około 750 tysięcy NPC

Asystent Korporacja

Asystent Korporacja to oprogramowanie, które ułatwia prowadzenie firmy, chociażby oferują zarządzanie kontaktami czy planowanie zadań.

Asystent Korporacja to wspomniane już zarządzanie kontaktami i zadania, a do tego możliwość wystawiania faktu, obsługę magazynu

Art of Murder: Hunt for the Puppeteer

elementem zabawy jest oczywiście zdolność kojarzenia faktów, umiejętność korzystania z pozornie nieprzydatnych przedmiotów i odpowiednie prowadzenie dialogów ze świadkami i podejrzanymi.

Soul Calibur 2 HD Online

odosobniony w tej opinii. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie ta część doczekała się odświeżonej wersji. SC2 HD Online, z małymi niedociągnięciami, wyszedł bardzo dobrze, oferując ten sam fantastyczny model walki w przystającej do dzisiejszych standardów oprawie. Jeśli zdecydujecie się na wskoczenie do sieci

Najważniejsze informacje